2011-12-11

Ensam och övergiven.

Sitter jag återigen och försmäktar.





Missade transfern i Paris, jag är inte riktigt lika snabb som dom andra grabbarna. Planet var försenat, kanske främst pga ett långt strömavbrott på Caracas flygplats. Efter två veckor på Los Roques så var man van och flygplatspersonalen var klart impade av att jag som en av dom första fick fram min pannlampa i det totala mörker som rådde.

Det var ändå dags för lunch och det är säkert bättre med en Caprisiosa än plastmackor på planet, i Frankrike så kallas det för paj men det smakar likadant som en pizza.

Jag är inbokad på nästa flight och hoppas bara att bagaget kommer fram rätt. Bilen står i Björka så det blir till att cykla till jobbet i morgon. Nu kanske man äntligen har tid och plats att byta om från shorts och sandaler till något mer passande.




Det är bara att försmäkta vidare, kanske med en bit pizza till och fortsätta nynna påBonnie Tylers gamla slagdänga, Lost in France.



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:CDG - Paris

Inga kommentarer: